Geen producten (0)

 

Klachtenregeling

 

Heb je een klacht? Wij willen deze graag voor je oplossen. Met onderstaande link kun je het klachtenformulier invullen.

 

Klachtenformulier

 

Klachtenregeling

  1. De klant of consument: zij die een overeenkomst met Tank2U hebben afgesloten.
  2. Tank2U: de rechtspersoon onder de handelsnaam Tank2U.
  3. Medewerker: ieder natuurlijk persoon die in dienst is bij Tank2U. Ook stagiaires, uitzendkrachten en freelancers worden als medewerkers beschouwd.
  1. Klager is degene die een klacht indient bij de Klachtenfunctionaris.
  2. Aangeklaagde is de medewerker tegen wie de klacht zich richt.
  3. Een klacht bevat de omschrijving van de ongewenste omgangsvorm(en), de naam en adres van klager, de naam van de aangeklaagde, het tijdstip waarop de ongewenste omgangsvorm(en) zich hebben afgespeeld. Anoniem ingediende klachten worden niet in behandeling genomen.
  1. Binnen twee weken na ontvangst van de klacht maakt de Klachtenfunctionaris schriftelijk aan klager en aangeklaagde bekend of de klacht ontvankelijk is en in behandeling wordt genomen.
  1. De Klachtenfunctionaris stuurt een afschrift van de klacht en de klachtenregeling naar de aangeklaagde.
  1. Klager heeft het recht om de klacht in te trekken tot het moment dat de Klachtenfunctionaris een advies aan Tank2U heeft uitgebracht. Intrekking geschiedt door schriftelijke mededeling daarvan aan de Klachtenfunctionaris.
  1. De Klachtenfunctionaris onderzoekt de klacht en is daarbij bevoegd die informatie in te winnen die zij nodig acht. De Klachtenfunctionaris heeft recht op alle informatie van de zijde van de werkgever die zij bij het onderzoek nodig heeft.
  1. De Klachtenfunctionaris hoort klager en aangeklaagde. De hoorzittingen hebben een besloten karakter. Zowel klager als aangeklaagde kunnen zich op de hoorzitting laten bijstaan door een vertrouwenspersoon en/of een raadsman/vrouw. NB Het is te adviseren ook een raadsman voor de aangeklaagde te regelen en/of te vergoeden, in verband met de rechtsgelijkheid. Let er daarbij wel op dat hier kosten aan vast kunnen zitten!
  1. De Klachtenfunctionaris is bevoegd om getuigen te horen, en deskundigen te raadplegen, al dan niet op verzoek van klager en aangeklaagde.
  1. Van iedere hoorzitting wordt een verslag gemaakt. Het verslag wordt binnen zeven werkdagen na de hoorzitting aan klager en aangeklaagde in afschrift toegezonden.
  1. De Klachtenfunctionaris brengt binnen de termijn van één maand nadat de klacht is ingediend, een onderzoeksverslag uit aan Tank2U. Indien het onderzoeksverslag niet tijdig kan worden uitgebracht, stelt de Klachtenfunctionari de klager en aangeklaagde daarvan met redenen omkleed in kennis. De termijn waarbinnen het onderzoeksverslag wel te verwachten is mag maximaal één maand uitgesteld worden. In het onderzoeksverslag stelt de Klachtenfunctionaris vast of de klacht (gedeeltelijk) gegrond of ongegrond is. Tevens adviseert de Klachtenfunctionaris Tank2U over de te nemen maatregelen. Een afschrift van het onderzoeksverslag wordt toegezonden aan de klager, de aangeklaagde, en indien van toepassing/gewenst aan de vertrouwenspersoon.
  2. Binnen tien werkdagen na ontvangst van het onderzoeksverslag van de Klachtenfunctionaris neemt Tank2U een schriftelijk gemotiveerde beslissing. Tank2U stelt aangeklaagde en klager hiervan op de hoogte.
  1. Tank2U draagt er zorg voor dat bij gebruikmaking van de klachtenregeling de klager niet wordt benadeeld in zijn/haar positie binnen het bedrijf.
  1. Indien de Klachtenfunctionairs meent dat er sprake is van een strafbaar feit zoals bedoeld in het Wetboek van Strafrecht, dan maakt zij hiervan melding in het onderzoeksverslag. Het is aan klager om aangifte te doen.
  1. De vertrouwenspersonen, de klachtenfunctionaris en ieder die bij de behandeling van de klacht is betrokken handelen zodanig dat de privacy van de klager en aangeklaagde voldoende is gewaarborgd.
  1. De Klachtenfunctionaris brengt jaarlijks verslag uit aan Tank2U over het aantal en de aard van de behandelde klachten en de adviezen die daarin zijn gedaan. De Klachtenfunctionaris kan in dat verslag algemene aanbevelingen doen over het te voeren beleid inzake ongewenste omgangsvormen. Dit rapport is geanonimiseerd.
  1. Tank2U heeft instemming verleend.

 

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.